Studentenpagina L30

Welkom op de studentenpagina van de Beroepsopleiding tot Coach Practitioner L30. Hieronder vind je allerlei praktische documenten voor de Beroepsopleiding tot Coach Practitioner. Klik op de documenten om ze te openen, of te downloaden. We wensen je een mooi opleidingsjaar.

Heb je vragen?

Neem dan contact met ons op via:

Leskaders en Literatuur

Extra informatie Corona

Hieronder vind je alle belangrijke oefeningen en werkdocumenten. Deze digitale documenten kun je bijvoorbeeld gebruiken in de coaching van je eigen cliënten. Je mag de inhoud naar hartenlust gebruiken en bewerken, want delen is vermenigvuldigen. We vinden het wel prettig als je de bron vermeldt. Zo wordt vermenigvuldigen ook weer delen.

Oefeningen

Invuloefening emoties

Observatieformulier Basisvaardigheden

Invulformulier Slachtoffer – Schepper

Subpersonen

VBT in 5 stappen

Waarnemingsposities

Werkdocumenten

Reflectieverslag met OC

Reflectieverslag van OC

Reflectieverslag les

Mission Statement

Voorbeeldcontract werkafspraken

Reflectie K-A-R-M-A

Planning & programma leergang 30

Exameninformatie

Proefexamen modelantwoorden

Reflectieverslag van examencliënt

Je kunt een coachcliënt niet verder brengen dan je zelf bent.

Deze opleiding is behoorlijk intensief, je gaat veel leren en waarschijnlijk nog veel meer afleren. Doordat je werkt met je eigen thema’s, kom je ook je eigen pijnlijke stukken tegen. Dit kan grote impact op je hebben en kan ervoor zorgen dat je er zelf behoefte hebt aan coaching. Dan is het goed om te weten dat onze studentencoaches / docenten voor je klaar staan tegen een gereduceerd tarief van € 125,00 per gesprek. Vraag je supervisiedocent om meer informatie, of neem contact op met het kantoor van Alba-academie op 040-295 59 99.

Gelukkig komt het maar zelden voor, maar mocht er een probleem zijn, bespreek dit dan in eerste instantie met de direct betrokkene of je intervisiedocent. Mochten jullie er niet uitkomen, richt je dan tot het secretariaat van Alba-academie. We kijken graag samen met jou of we tot een acceptabele oplossing kunnen komen. Mocht dit uiteindelijk niet baten, dan wijzen we je op onze Klachtenregeling en KlachtenCommissie. De Klachtenregeling en samenstelling KlachtenCommissie worden op aanvraag direct aan je verstrekt.

Comments are closed.