Leskaders en Literatuur
Syllabus
Deze syllabus niet gaan printen; op de 1e lesdag krijg je deze uitgereikt.
Als voorbereiding op de eerste lesdag bereid je Lesdag 1: les 1 en Lesdag 1: les 2 voor.
Literatuurlijst
Klik hier om de literatuurlijst te downloaden
Boeken worden via Jeugdhulp Friesland besteld.
Handleiding
Download Handleiding studenten
Deze handleiding krijg je uitgeprint in de syllabus op de eerste lesdag.
Hieronder vind je alle belangrijke oefeningen en werkdocumenten. Deze digitale documenten kun je bijvoorbeeld gebruiken in de coaching van je eigen cliënten. Je mag de inhoud naar hartenlust gebruiken en bewerken, want delen is vermenigvuldigen. We vinden het wel prettig als je de bron vermeldt. Zo wordt vermenigvuldigen ook weer delen.
Oefeningen
Dilts Bateson
Invuloefening emoties
Kernkwaliteiten
Observatieformulier Basisvaardigheden
Invulformulier Slachtoffer – Schepper
Subpersonen
VBT in 5 stappen
Waarnemingsposities
Werkdocumenten
Reflectieverslag met OC
Reflectieverslag van OC
Reflectieverslag les
POAP
Mission Statement
Voorbeeldcontract werkafspraken
Reflectie K-A-R-M-A
Planning & programma
Aanpak praktijkwerkstuk
Reflectieverslag van examencliënt
Je kunt een coachcliënt niet verder brengen dan je zelf bent.
Deze opleiding is behoorlijk intensief, je gaat veel leren en waarschijnlijk nog veel meer afleren. Doordat je werkt met je eigen thema’s, kom je ook je eigen pijnlijke stukken tegen. Dit kan grote impact op je hebben en kan ervoor zorgen dat je er zelf behoefte hebt aan coaching. Dan is het goed om te weten dat onze studentencoaches / docenten voor je klaar staan tegen een gereduceerd tarief van € 125,00 per gesprek. Vraag je supervisiedocent om meer informatie, of neem contact op met het kantoor van Alba-academie op 040-295 59 99.
Gelukkig komt het maar zelden voor, maar mocht er een probleem zijn, bespreek dit dan in eerste instantie met de direct betrokkene of je intervisiedocent. Mochten jullie er niet uitkomen, richt je dan tot het secretariaat van Alba-academie. We kijken graag samen met jou of we tot een acceptabele oplossing kunnen komen. Mocht dit uiteindelijk niet baten, dan wijzen we je op onze Klachtenregeling en KlachtenCommissie. De Klachtenregeling en samenstelling KlachtenCommissie worden op aanvraag direct aan je verstrekt.
Comments are closed.